I encountered another wild animal!

JÄTKAME SEALT, KUST POOLELI JÄI...

Jõudsime kooli, mis oli juba paksult õpilasi täis. Pärast pikka sehkendamist viidi meid tuppa, kus saime valida enda ajakava. Ma üritan seletada nii selgelt kui oskan, kuid alla kerides näete pilti ka (ehk saate paremini aru) millised ainetunnid ma valisin. Ameerika koolisüsteemis on kolm taset: tavaline, honors class ning AP (kolledži tase). Iga päev on viis ainetundi, mis kestavad 70 minutit. Minu esimese tunni nimi on Work Based Learning Experience (maru fancy). Kirjelduste järgi peaks see olema arvutis muusika tegemine. Teine tund on Honors American Government, mis on üsna isenenesestmõistetav. Seejärel lõunasöök, millele järgneb U.S History. Neljas tund on AP English Language & Composition. Viimaseks tunniks võtsin Honors Algebra II, kuna aasta ilma matemaatikata oleks tagasi tulles üsna kohutav kogemus. Need viis on hetkel minu esimese ja teise semestri tunnid, kuid väidetavalt saab neid tungiva soovi korral ka vahetada.

ASHEVILLE, NORTH CAROLINA

Järgmise päeva varahommikul alustasime 8h pikkust autosõitu Baltimore'ist Asheville, North Carolina suunas. Me ööbisime imelise vaatega mäe künka peal asuvas väikeses majas. Olime kõik pikast sõidust pisut väsinud, seega midagi erilist me sel päeval ei teinud (v.a see burger, mis me seal kohapeal sõime oli üks parimai üldse).

Päev 2 Asheville'is oli üks suur matkapäev. Kuna otsisime rada, mis viiks meid jugade juurde tuli meil veel pisut mõnda aega autoga sõita. Eriti palju ei oska sellest midagi kirjutada, aga pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna, seega te juba teate kust neid leida võib. Pärast jugades seiklemist otsustasime oma matka jätkata ronides mäe tippu, kust avanes jällegi suurepärane vaade.

Kuna eelmine päev oli niivõrd edukas matk siis otsustasime seda korrata. Matkasime kohas, kus oli kaks suurt juga: Triple Falls ja High Falls. Kõigepealt jõudsime High Falls joa juurde. Esimese asjana läksime joa tohutu surve alla seisma. Sealt kuidagiviisi ulpisime edasi joa vasakule küljele, kust tekkis geniaalne idee mööda juga alla libistada. Keegi ei saanud viga ja see oli mega lahe! Asjaolud muutusid aga pisut huvitavamaks, kui tuldud teed mööda tagasi minnes juhtus seik, mida üritan kirjeldada võimalikult detailselt. Kivilt kivile hüpates tuli aeg-ajalt tasakaalu hoidmiseks käsi maha panna. Kõik sujus hästi seni, kuni märkasin, et minu käsi oli paigutatud kivile, mille kõrval lebas coppersnake (googeldage ja vaadake pilte siis saate aimu millisest elajast ma räägin). Käsi roomaja seltsis ja nägu temast 30cm kaugusel tegin oma elu kiireimad liigutused ja hüppasin eemale. Jällegi viga keegi ei saanud, kuid elamuse võrra rikkamaks küll :). Sealt liikusime (kiiresti) edasi Triple Falls joa juurde, mis oli samuti väga muljetavaldav. Pärast matka võtsime Scotti Asheville'i lennujaamas peale ja läksime kohta, mis oli täis kõiksugu graffiti kunsti. Selle pika ja sündmusterohke päeva lõpetasime Asheville'i kesklinnas Itaalia restoranis.

Neljandat päeva olime kõik juba pikisilmi oodanud. Tõusime juba (minu jaoks) vara hommikul üles, et minna mägirattaga sõitma. Enne tegime aga peatuse Biscuit Head söögikohas, et tähistada Gary sünnipäeva ning nautida imehead hommikusööki. Ilm oli soe, tuju hea ning täiesti uskumatu kui läbi võib rattaga sõitmine võtta... Peale mägedes ratastega seiklemist läksime jällegi Asheville'i kesklinna, kus võttis aset tänavafestival. Õhtuks olime jõudnud jällegi restorani, kus laulsime Garyle kolmandat ja viimast korda sünnipäevalaulu. Järgmise päeva varahommikul sõitsime juba tagasi koju Baltimore'i.

KOOL

Hetkel seda blogi kirjutades on mul selja taga kaks koolipäeva. Koolis on enamasti mustanahalised ja latinod. Minu esimene tund, milleks on Work Based Learning Experience ei ole muusika tegemine, vaid arvutis piltide ja videote monteerimine (photoshop, lightroom jms). U.S History tahan ma kindlasti ära vahetada, kuna seal tunnis ei toimu absoluutselt mitte midagi. AP English on ainuke tund, milles peab natuke pingutama. Teistes ainetes teen oma töö teistest 3x kiiremini ära ja ülejäänud ajast lihtsalt istun. Natuke isegi igatsen RAM kooli, raskeid kontrolltöid, ootamatuid tunnikontrolle, intensiivseid ainetunde ja magamata öid :).

Eks ma proovin harjuda selle kõige uue ja huvitavaga. Teie aga olge mõnusad, nautige elu ja kohtumiseni järgmise korrani. Ciao

Tunniplaan (muutub veel 100%)
Vaade meie Asheville'i maja eest

Esimene matkapäev

Teine matkapäev ja High Falls (sealt vasakult poolt libistasime alla)

Copper snake

Comments

Popular posts from this blog

100 DAY ANNIVERSARY BLOG!

USA BLOG #1 I went mountain biking and ran over a turtle...